اینقد سرخودت دادوبیداد نکن...
غریب گیرآوردی؟؟؟؟؟هوم؟:)))
خودت خیلی خواستنیه:)
باخودت مهربون باش:)
به این فکر کن یکی هست که عاشقته:)
دوست داره:)
برات احترام قائله:)
توام واسه اینکه اون ناراحت نشه باخودت مهربون باش:)

ما را در سایت انگیزشی:) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5