خواستم بگم که:
بخند :) این تنها سلاحیه که تو در مقابل بد خواهات داری ^_^
انگیزشی:)...ما را در سایت انگیزشی:) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9
آرزو درسته زمینه ساز هدفه امامنو ببینبیا آرزو کردن رو ول کن بچسب به ساختنبچسب به زحمت کشیدن و جنگیدن واسه هدفت انگیزشی:)...ما را در سایت انگیزشی:) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 14
ما را در سایت انگیزشی:) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 4
نــــگـــــــــــــرانـــــی معنی نمیده تا وقتی تو تـــــــــــلـاشــــتــــــــــو کرده باشی :)
انگیزشی:)...ما را در سایت انگیزشی:) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 4
انگیزشی:)...ما را در سایت انگیزشی:) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7