-هیچی!
+به من دروغ نگو!
-جوادی میگه تو هیچی نمیشی! ![]()
+کی گفت؟
-سر امتحان شیمی!
+داری گریه میکنی؟
-من هیچی نمیشم فاطمه!
+لعنت بهش...گریه نکن...
-من خنگ ترین دختر دنیام.
+میتونی خفه شی!اصلا یه چیزیو میدونی؟
-چیو؟
+امام هادی(ع) میگه: کسی که به تو امید بسته رو ناامید نکن!وگن مورد غضب خدا قرار میگیری!!!
-
ما را در سایت انگیزشی:) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6